آیادر عکس برداری از نوزدان باید از فلش استفاده کرد؟

دوشنبه 11 بهمن 1395
12:10
نوین مارکتینگ

در عکس برداری از نوزدان می توان از فلش استفاده کرد. با این حال اگر فلش مستقیم، تنها منبع نور باشد، که معمولا در فضای داخلی خانه اینطور است، باز هم می توان عکس های خوبی گرفت اما دیگر خبری از افتادن نورهای زیبا بر روی صورت نیست. نور مستقیم فلش دوربین اغلب باعث می شود چهره رنگ پریده، و چشم ها قرمز به نظر برسد. که مطمئنا جلوه خوبی از شخص نشان نمی دهد. توصیه من این است که اگر می توانید، صبر کنید تا از منزل خارج شوید و از نور طبیعی استفاده کنید، و یا فلش را خاموش کنید و از نوری که از پنجره می تابد استفاده کنید. یا اینکه اگر می توانید، فلش را طوری جا به جا کنید تا نور بر روی دیواری که نزدیک است بیافتد.
به جایی بروید که سایه است
یک روز تابستانی دوست داشتنی است و خورشید دارد می درخشد. اما بهترین مکان برای عکس پرتره زیر نور مستقیم آفتاب نیست. نور زیاد باعث می شود زیر چشم و روی کل صورت سایه بیافتد، و کودکان نیز ممکن است در مقابل نور زیاد چشم های خود را چپ کنید. بهتر است آنها را برای بازی به یک نقطه سایه دار ببرید. بهترین مکان، زیر سقف یا درخت و یا مکان های مشابهی است که نور از بالا می تابد و در نتیجه باعث می شود روی چشم ها سایه نیافتد. در صورتی که هیچ جا سایه وجود نداشت، سعی کنید در مقابل نور خورشید عکس برداری کنید. در این صورت یک پس زمینه نورانی عالی خواهید داشت، اما باید مراقب میزان نوردهی باشید - شما باید میزان نور دهی را بیشتر از میزانی که دوربین نشان می دهد افزایش دهید، تا از ایجاد سایه های سیاه جلوگیری کنید.
خرید دوربین عکاسی
[ بازدید : 44 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به recordcanon است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]