رونمایی از جدیدترین دوربین سینمایی کانن

دوشنبه 13 شهريور 1396
15:43
نوین مارکتینگ

شرکت Canon سیستم سینمایی EOS خود را با اضافه کردن مدل های جدید EOS C200 و EOS C200B گسترش می دهد. با هدف طراحی بهینه خروجی این دوربین ها و اضافه کردن قابلیت دسترسی به فیلم برداری 4K این مدل ها برای کاربری های مختلف مناسب می باشند که از تهیه فیلم و مستند از حیات وحش تا مراسم عروسی و سایر رویدادها را شامل می شود. مدل های EOS C200 و C200B از فرمت فیلم برداری 4K برای ضبط ویدئوهای HDR، Cinema Raw Light ، MP4 در کنار سیستم پردازشگر تصویر DIGIC DV6 استفاده می کنند.

سیستم Cinema RAW Light در انواع 4K، 10 بیتی 60p/50p و 12 بیتی 30p/25p/24p با قابلیت ضبط داده ورودی بر روی CFast Card در دسترس می باشد. ورودی های MP4 همچنین می توانند به منظور ویرایش Offline بر روی SD Card نیز ضبط شوند که این قابلیت در کنار توانایی ارسال 4K در فرمت MP4 بر روی SD Card های 8 بیتی 60/50/30/25/24p ایجاد شده است. این دوربین توانایی عکسبرداری Full HD (1920*1080) و 2K(2048*1080) و 4K UHD (3840*2160) و 4K DCI (4096*2160) را دارا می باشد.

قابلیت های دیگر شامل موارد زیر می شود: سیستم کنترل تمرکز (فوکوس) برای کمک به عکسبرداری 4K و تکنولوژی Dual Pixel CMOS AF و Wide DR Gamma با استفاده از منحنی های گاما و ISO 100-120,400 با 54 دسی بل به منظور شکار عکس های با کیفیت بالا در شرایط حساس و کم نور. دوربین های سینمایی Canon از لنزهای Canon CINE-SERVO و EF بهره می برند. مدل های جدید عملکرد و قدرت را در ترکیب با تکنولوژی های اصلی Canon برای فیلمبرداری در فرمت جدید 4K که بهینه ترین گزینه برای کاربری های HDR می باشند را ارائه می دهند.

دوربین سینمایی کانن

شرکت Canon در آمریکا یک پیشتاز در عرصه عکسبرداری دیجیتال امروز اعلام کرده است که دوربین های سینمایی Canon EOS C200 و Canon EOS C200B آخرین مدل از سری مدل های حرفه ای دوربین سینمایی Cinema EOS می باشند. این مدل برای تامین نیازهای فیلمسازان و تولید کنندگان برنامه های تلویزیونی با ارائه امکاناتی جهت تسهیل استفاده از این دوربین های سینمایی با خروجی هایی با کیفیت که برای سینما، مستند، حیات وحش، مراسم عروسی و سایر رویدادها مناسب می باشند، طراحی شده است.

با هدف ارائه نسل سوم از سیستم های Cinema EOS، مدل های Canon EOS C200 و Canon EOS C200B آخرین تکنولوژی های شرکت Canon شامل فیلمبرداری در فرمت 4K ، Cinema RAW Light و MP4 که بهترین گزینه برای علاقه¬مندان به فیلمبرداری در حالتHDR می باشد، به بازار عرضه شده اند. در کنار قابلیت گسترش یافته سیستم های پردازش تصویر dual DIGIC DV6، شرکت Canon سیستم Dual Pixel CMOS AF به منظور تسهیل کارکرد کاربران حرفه ای، مدل های جدید را مجهز به امکاناتی کرده است که ویدئوهای 4K با قابلیت ضبط و شکار تصاویر با کیفیت فوق العاده برای ضبط طیف وسیعی از برنامه ها را دارا می باشد.

قابلیت ها و مزایای جدید

دوربین های دیجیتالی سینمایی Canon EOS C200 و Canon EOS C200B دارای سنسورهای مشابه از نوع 8.85MP CMOS می باشند که سیستم پردازش تصویر dual DIGIC DV6 برای کمک به افزایش شفافیت تصویر نهایی و ضبط ویدئوهای Full HD (1920*1080) ، 2K(2048*1080) تا 4K UHD (3840*2160) و 4K DCI (4096*2160) مورد استفاده قرار می گیرد. توانایی اصلی و عمده سیستم های دیجیتالی سینمایی EOS Cinema ، عرضه طیف وسیعی از قابلیت ها و بهبود در عملکرد هر یک از این قابلیت ها برای ضبط ویدئوهای HDR با کیفیت بالا می باشد.

ترکیب سنسورها و سیستم های پردازش جدید اجازه پشتیبانی از فرمت های جدید را 4K می دهد که طراحی شده برای بهینه سازی فضای کار دوربین و ضبط آسان HDR , 4K در دسترس فیلم سازان می باشد. Cinema RAW Light در فرمت 10 بیتی 4K 60p/50p و 12 بیتی 30p/25p/24p به کاربر این اجازه را می دهد که داده ورودی را بر روی CFast Card با کاهش اندازه حجم داده به یک سوم تا یک پنجم فایل Cinema RAW بدون تاثیر در کیفیت، ضبط کند. با استفاده از این فایل کاهش حجم یافته، کاربر توانایی ارسال آسان عکس و فیلم بدون کاهش کیفیت از حالت 4K را خواهد داشت. در کنار قابلیت ضبط بر روی CFast Card ، به طور همزمان به منظور ویرایش Offline می توان فرمت MP4 را نیز بر روی SD Card ضبط کرد.

به علاوه، فیلمسازان قادر خواهند بود فیلم های 4K را در فرمت MP4 بر روی SD Card 8 بیتی 60/50/30/25/24p انتقال دهند. پشتیبانی فرمت UHD اجازه استفاده در سینما و پخش در صدا و سیما و هر کاربری دیگر که نیازمند زمان های ضبط طولانی و حفظ کیفیت در طول این مدت زمان می باشد را می دهد. دوربین های دیجیتالی سینمایی همچنین قابلیت ضبط با سرعت آهسته Full HD تا 120 فریم در ثانیه به منظور تضمین شکار تمامی جزئیات در هر فریم را دارا می باشند.

مدل های Canon EOS C200 و Canon EOS C200B از سیستم های کنترل تمرکز (فوکوس) جدید برای کمک به عکسبرداری 4K که نیازمند تمرکز (فوکوس) دقیق می باشد بهره می برند. تکنولوژی Dual Pixel CMOS AF شرکت Canon منجر به افزایش فاصله سوژه مورد نظر می شود که امکان تمرکز (فوکوس) سریعتر در حین ضبط ویدئوهای 4K را می دهد.
این امر همچنین اجازه تشخیص چهره با دقت بالا AF به هنگام استفاده از لنزهای EF را می دهد. ضبط ویدئوهای 4K نیازمند قدرت تمرکز (فوکوس) بالا می باشد و این امر بر روی نمایشگرهای HD ممکن نیست و به همین منظور کاربران می توانند از نمایشگرهای LCD مدل LM-V1 (که همراه با دوربین های EOS C200 عرضه می شوند) استفاده کنند که دارای سیستم تمرکز (فوکوس) لمسی می باشد و فیلم سازان می توانند حتی در اولین تجربه استفاده به راحتی به یک کیفیت تمرکز (فوکوس) فوق العاده دست یابند. علاوه بر قابلیت های ذکر شده، مدل های Canon EOS C200 و Canon EOS C200B دارای موارد ذکر شده در پایین نیز می باشند:

  • قالب سازی پردازش HD: باعث افزایش حساسیت و کاهش میزان لرزش ها می شود.
  • DR Gamma عریض: باعث کاهش میزان در معرض بودن تصویر می شود که با حفظ تداوم توسط منحنی های گاما امکان پذیر می باشد.
  • ISO 100-102400 و 54 دسی بل: کیفیت بالا در محیط های کم نور فیلترهای ND درون دوربین: فیلترهای داخلی ND اجازه تمیز کردن شیشه دوربین و سادگی در نگه داری را می دهد.
  • پشتیبانی از ACESproxy : فضای رنگی استاندارد شده در تصویر را ایجاد می کند که به بهبود کیفیت آن کمک می کند.
  • استفاده از دو SD Card و یک Cfast Card داخلی برای ضبط
  • سیستم های اصلاح شده Cinema EOS سازگار با روش اتصال
  • قابلیت پشتیبانی از لنزهای سینمایی Canon Cine-SERVO و EF

برای خرید دوربین دست دوم روی کلمه کلیک نمایید.


[ بازدید : 39 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به recordcanon است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]