پیدا کردن مکان های الهام بخش برای عکاسی

سه شنبه 31 مرداد 1396
14:57
نوین مارکتینگ

در همه جا هزاران تصویر در جهان برای توصیف مکان های زیبا وجود دارد. چند بار با خود آرزو کرده اید: "آرزو می کنم که بتوانم به آنجا سفر کنم، تا بتوانم عکس های مشابهی بگیرم؟" واقعیت این است که اکثر این عکس ها توسط افرادی که در نزدیکی آن محل زندگی می کنند و یا توانایی سفر چندین باره به آنجا را دارند گرفته شده است. این صحبتی است که شما از بسیاری از عکاسان می شنوید. ممکن است درست باشد، اما حقیقت این است که بیشتر ما در مناطقی زندگی می کنیم که زیبایی های زیادی برای عکاسی دارند. مشکل این است که چون هر روز آن را می بینید، بنابراین دیگر جذابیت لازم را برایتان ندارند.


چه توصیه ای به بازدید کننده دارید؟

اگر یک عکاس دیگر به منطقه شما بیاید و بخواهد مکانهای جذاب را ببیند ، چه توصیه ای به او میکنید؟ فکر کنید که چه چیز می تواند برای بقیه جذاب باشد، این چیزی است که شما می توانید از آن عکاسی کنید. سعی کنید منطقه خود را از نقطه نظر دیگران نگاه کنید.

چگونه سوژه های عکاسی خود را پیدا کنید

در مورد مکان زندگی شما نکته ای منحصر به فرد یا متفاوت وجود دارد. به تاریخ شهر یا منطقه خود نگاه کنید. اگر بتوانید رویدادی پیدا کنید که باعث شود شما به محل وقوع رویداد سفر کنید و از تاریخ محل به عنوان انگیزه برای عکاسی استفاده کنید. با استفاده از جستجوگر گوگل مکان های اطراف خود را بررسی کنید تا ببینید چه چیزی می توانید پیدا کنید.

در مورد ساختمان های جالب، آنهایی که مدتها رها شده و یا هنوز در حال استفاده هستند فکر کنید. ممکن است برخی از نشانه های جالب وجود داشته باشد که بتواند به خلق یک داستان کمک کند.به عنوان مثال شاید صنعتی در منطقه وجود داشته که دیگر وجود ندارد. به عنوان مثال، فرض کنید بیمارستان محلی در نزدیکی محل سکونت شما به عنوان یک خانه برای بیماران لاعلاج مورد استفاده قرار گرفته است. پس از آن، زمین برای احداث یک بیمارستان دائمی به شهر داده شد. چگونه این بیمارستان شهر را شکل داده است؟ آیا بیمارستان اصلی در آنجا هنوز وجود دارد؟ آیا با ازبین رفتن بیمارستان ، چیز دیگری در جای آن قرار گرفته است؟

همیشه این امکان وجود دارد که هیچ چیز تا به حال اتفاق نیافتاده باشد. شاید محل شما از این موضوع مستثنی باشد و در این صورت می توانید از عادی و طبیعی بودن آن عکاسی کنید. چه چیزی آن را خسته کننده می کند؟ خیابان اصلی چه شکلی است؟ آیا در آنجا در کل چیزی جالبی وجود دارد؟ همیشه چیزی وجود خواهد داشت.

تا چه فاصله ای تمایل به سفر دارید؟

هر روز دایره ای بر روی نقشه رسم کنید که نشان دهد تمایل دارید به کجا سفر کنید. به عنوان مثال، ممکن است شما حاضر باشید حداقل دو ساعت سفر کنید تا به جایی که دوست دارید برسید. شاید زمان برایتان مهم است و شما فقط می توانید ۱۵ دقیقه در هر جهت سفر کنید. این منطقه شما خواهد شد که در آن به عکاسی مشغول خواهید شد. منطقه من در فاصله دو ساعتی و یا در اطراف آن است. من در طول یک روز به منطقه ای برای عکاسی سفر کرده و پس از گرفتن عکسهایم به منطقه اولیه بر میگردم چون که چیزهای زیادی در محدوده نزدیکی محل زندگی من وجود دارد.

داستان را پیدا کنید

شاید به جای پیدا کردن تصاویر منحصر به فرد از مکان، بهتر است شما برای تولید یک داستان کامل در مورد آن مکان تلاش کنید. داستان منحصر به این منطقه را پیدا کنید، چه چیزی برای افرادی که در آن زندگی می کنند اهمیت دارد؟ چرا آنها در این مکان ماندند؟ چرا تو در اینجا زندگی میکنی؟ پاسخ به تمام این سوالات به شما در پیدا کردن داستان کمک خواهد کرد و به عکاسی شما جهت خواهد داد.


برای خرید دوربین دست دوم روی کلمه کلیک کنید.


[ بازدید : 31 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به recordcanon است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]